Falling....

Name saye....



Followers


Pages

Friday, November 26, 2010

HeLLoOo!! I'm ThE ParKinG gAte GurL!!

Mesti korang pelik kan bile bace THE PARKING GATE GIRL... tapi tu je nama yang terlintas kat otak ni..yelah selalukan orang panggil TOLL GATE GIRL...oleh kerana bidang tugasnya sama mcm keje tu..so saya dengan ini menamakan kerja saya sebagai..THE PARKING GATE GIRL...LALALALA!!
hari ni..tepat jam 2.30 dah bergerak keluar dari rumah...hihi..start keje kol 3..so sebagai pekerja yang berdedikasi kenelah datang awal kan..........
pas dah sampai tu dah observe dah budak2 shift pagi buat keje...al-maklumlah, nak study la kononnya kan..
ngee~~~~

jeng3...3.45!!itulah masa yang paling afdal untuk mulai tugas sebgai PGG...ok..dah mule excited dah ni!!saat paling membanggakan (kononnyela kan..) adalah mase koyakkan first tiket utk bagi kat pengunjung pertama,..
haha...mcm tulah rutin berlalu smpai jam 9 malam..takdelah terasa sgt waktu berlalu sebab masa rase cepat sgt berlalu..yela..enjoy bekerjalah kan (kononnye)..ok..dats it..the end of story PGG untuk hari pertama....pasni ade 9 hari lagi yang ade utk dimanfaatkan pengalaman menjadi PGG,,,biarlah orang nak kate ape pasal pekerjaan Nana ni..yela..ade orang kate tak cunla, low standard la,ape2la..yang penting..kerja tu untuk mendapatkan rezeki yang HALAL demi sesuap nasik :)
sekian..pengajaran untuk story hari ini :BEKERJALAH PEKERJAAN YANG BAIK UNTUK MENDAPATKAN REZEKI YANG HALAL DEMI SESUAP NASI BAGI MENGENYANGKAN PERUT YANG KOSONG~~ (^_^)

Me n syira b4 start bekerja

me n syira again..haih tade muke lain ke?

shoot..shoot..shoot..hoot...hoot..hoot~~

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...