Falling....

Name saye....



Followers


Pages

Thursday, November 25, 2010

Hadiah Buat Teman~~~

FOR MY DEAREST BESTFREN...



saya ada seorang kawan..kawan sya tu sgt comel..saya kenal die masa kat matrik...name die NUR IZUANA..orang panggil WANA...nama manje pulak...ONA...name commercial...ONA JAE JOONG...nak tahu sebab ape name commercial die ONA JAE JOONG?
haa...sebabnye die ni minat sgt Jae Joong DBSK (dulu but now known in JYJ Trio)
Ha,,nilah Jae Joong Oppa yang digilai oleh ni Wana ni...Hensem tak?hensem kan?...
OK..dah3....nkak dipendekkan ceritanya..nilah kawan kawan kesayangan saya yang saya mksudkan tu...
comel tak??comelkan die??comelkan3!!die ni muka pon dah ala2 korea..so tak kisahlah kalau die ngaku die ni Bini Jae Joong...ngeee :D

Tapi baru2 ni, die bitahu saya emosi die tgh tak stabil...means pelbagai perasaan ade (sedih,gumbira,tak tenteram,gelisah...haish!mcm2 lah kan...)
so puas saye fikir cane nak wat die senyum semula..senyum yang semulajadi seperti wana yang dulu....!!I LIKE!! buakn senyum yang FAKE semata!!

puas dok fikir last2 dapat idea untuk bagi die suprise..ngee...i wrote in dis blog cz saya yakin dia tak baca blog saya..coz die kan kuat study..lagi2 time nak exam ni..hahahaha....
setelah ilham dalam kepala otak diakses oleh otot2 melalui impuls..akhirnya lahir idea yang dilahirkan secara fizikal itu..

nana dah buat keputusan untuk bgi  MYSTERY BOX jeng3!!!

so, nak bagi korang view sikit ape yang ade disebalik mystery box itu!!

  
The Upper View Of The Mystery Box
The Whole View Of The Mystery Box
Box da ade..tapi..................yang menjadikan ia misteri sudah tentu isi kandungannya..kan3....so...i present to u the mystery items!!!

The Disney Mickey Mouse Frame
Ha..tataw nak panggil bende ni ape..tapi yang penting bende ni mcm kind of kaca tapi bukan kace..tpi bnde ni Fragile la...tpi berbentuk paper bag yang sgt comel!!
Snow Ball Katak yang comel...dalam byk2 tu nana pilih frog sbb wana kan suke tgk cite Prince Frog!!
And last but not least....the chip n dale...i got this 1 too!!!beli ni sepasang...saye satu, wana satu..hihi...
The frog in the snow ball n chip!!
i love dis pic!!!
ok..ni adalh view keseluruhan the mystery box tu..comel tak??ngeee....
finally..dis is it..tapi actually ade penambahan aksesori..kertas gulung utk buat mystery box ni lebih comel,ceria dan cantik!!
saya tahu...hadiah ni..taklah seberapa sangat... tapi apa yang saya harap Wana akan ceria dan gembira seperti sediakala bila die dapat mystery box ni :)

KHAS BUAT SAHABAT YANG SAYA PALING SAYANG!!!NO ONE CAN REPLACE U IN MY HEART,WANA....LOVE U FORERVER MY BEST FREN...

2 comments:

  1. nana,,baru alief perasan ada entry pasal makcik ni...wahhh..bila la alief nak rasa dpt adiah dari orang..huhuhu

    ReplyDelete
  2. alif...nana pulak bru pasan komen alif..hihih..bile?doa la :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...